PAM:s webbplats och visuella utseende förnyas
Alla PAM:s publiceringskanaler får till det nya årets ära ett nytt visuellt utseende.
Med förnyelsen vill vi betjäna våra medlemmar bättre än tidigare, förbättra användarvänligheten på pam.fi -webbplatsen samt fräscha upp det visuella utseendet i våra publiceringskanaler. På den nya webbsajten har vi noterat framförallt användarvänlighet på mobilen samt tillgänglighet såväl i de innehållsmässiga som tekniska lösningarna. Vår samarbetspartner i att ta fram det visuella utseendet har varit Liana Tech sivuviidakko samt Berry Creative. Därutöver förnyas de elektroniska tjänsterna för medlemmarna under våren 2020.
Nätbutiken förnyas
Liakså förnyas PAM:s nätbutik. Den stösta förnyelsen i nätbutiken har att göra med att vi övergått till beställningar som grundar sig på antalet produkter. Beställningstiderna förlängs inte till följd av förnyelsen utan vi kan istället erbjuda våra medlemmar ett mångsidigt utbud. Parallellt med förnyelsen minskar produktbortfallet då de inte trycks färdigt som förut. Produkterna uppfyller på samma sätt som förut PAM:s krav på till exempel inhemska produkter samt Rejäl handel.
Utvecklingsarbetet fortsätter
Vårt arbete med att utveckla och förbättra funktionaliteter på webbsajten fortgår. Vad anser du om våra nya webbplats? Är det enkelt att använda den, hittar du informationen lätt och där du söker? Vi tar gärna emot respons per e-post på viestinta@pam.fi.